Aura Episod #2

“Nana, oh Nana!
Ya Jemah. Kenapa panggil aku ni?

Takde, saja nak sembang dengan kau pasal aura semalam tu. Aku tak habis cerita lagi kan.

Excited pulak rasa bila aku mula faham pasal aura ni wehh.

Ohhoiii Nana! 
Penting rupanya Aura ni dalam diri kita tau. Banyak aku baca nak faham pasal ni.

Aura ni kan Nur atau cahaya pada diri, so kalau cahaya tak ada so jadi “GELITALAH” hidup kita.

Giteww. Betui dak?

Aku tak mintak pun kau caye Nana, tapi kan kalau memang ikut logik kalau gelap gelita semua urusan kita pun akan jadi susah, meraba dalam kegelapan hidup lagilah susah. Adudududu.

Habistu macamana nak tau aku ni aura ok ke tak ni Jemah? Aku pulak excited nak tau. Hahaha.

Hahaha kau pun dah excited macam aku ye.

Jap eh japgi aku sambung”