Aura Episod #4

“Perggh Jemah uii. Menarik sungguh cerita kau pasal aura semalam. Terngiang-ngiang lagi cerita kau tu.

Ha sekarang cuba story aku macamana nak tau aura aku ok ke tak?” Tanya Nana.”Hihihi.

Ok2 Meh aku sambung cerita. Aura kau kalau ok Nana, kau jenis orang senang dekat dengan kau, sentiasa rasa bersemangat, selalu dapat peluang-peluang hebat, ramai cakap muka kau berseri-seri, dan macam-macam tanda lagi lah.” Cerita Jemah.

“Woahhh, bestnya weh Jemahh! Kalau aura tak ok pulak macamana tu?” Tanya Nana.

“Ha kalau aura kau tak ok, kau akan selalu rasa lemau, moody, malas, tak semangat, letih, duit selalu rasa tak cukup je tau. Sebab aura kau bocor.

So aura kau ok ke tak ok rasanya? Hahaha.” Tanya Jemah.

“Weh Jemah betul ke tu! Aku macam ada aura – aura bocor tu je. Seram pulak aku. Rupanya pasal aura ye jadi camtu. Ishh. Nape la aku tak tau pasal ni sebelum ni?”

Kata Nana.”Takpe Nana aku faham. Memang tak ramai sedar sebenarnya pasal ni sebab ramai tak tahu. Ramai duk mengecam kata syirik bagai. Kau nak tau ke Nana macamana nak repair aura kau yang tak ok tu?” Tanya Jemah.

“Gila kau tak mau. Mesti mauu lahhh!” jawab Nana.”

Hahaha. Ok2 esok aku cerita. Bebudak ni dah merengek nak tidur dah tidur. Esok aku sambung ye 😂” Kata Jemah.

“Eh kau ni kann suka bikin suspen cite sikit-sikit. Hahahaa.”

“Kang aku cerita semua serentak kang pening kau. Hihi. Esok aku sambung ye Nana” kata Jemah.

“Ha ye lah, ye lah. Jangan lupa pulak sambung esok!” Jawab Nana