Aura Episod #3

“Ok Nana, meh aku nak sambung cite sikit.Kau tu kerja kat ofis banyak jumpa orang kan. Kalau kau nak tau, aura kita ni macam span tau. Kau tau kan sifat…

Aura Episod #2

“Nana, oh Nana!Ya Jemah. Kenapa panggil aku ni? Takde, saja nak sembang dengan kau pasal aura semalam tu. Aku tak habis cerita lagi kan. Excited pulak rasa bila aku mula…

Aura Episod #1

“Omaiigadd! Weh aku baru tau rupanya AURA tu penting ye. Sebelum ni ingat retis-retis femes je yang ada aura – aura bagai ni. Rupanyaaa kita-kita ni pun ada aura. Semua…

Kenapa ada orang tak suka?

Kadang-kadang tertanya-tanya kan? “KENAPA ADA ORANG TETIBA TAK SUKA AKU NI?” 🤒 Pernah tak alami atau terlihat or terdengar orang cakap camni? “Aku tak tau la kenapa aku tak suka…